poniedziałek, 21 listopada 2011

MoJ IDoL..!!!



Tak jak w tytule napisałem ten post będzie o moim idolu...
Więc,moim idolem jest jeden z najbardziej utalentowanych piłkarzy - Cristiano Ronaldo potocznie zwany CR7!
W pierwszym meczu w  którym go zobaczyłem (Portugalia - Grecja) pomyślałem że jest "słaby" i ciągle się przewraca próbując wymusić rzut wolny !
Dopiero potem zobaczyłem te wszystkie zwody które on jest w stanie zrobic !!
Gdy widziałem go w barwach Manchesteru United nie mogłem przestac patrzec na jego gre!!
Kiedy w 2009 roku CR7 przeszedł do Realu Madryt myślałem że oszaleje z radości ponieważ Real Madryt to mój ulubiony klub!!





P.s Warto dodać że CR7 zawsze gra w obuwiu marki Nike (Mercurial) i praktycznie w każdym meczu grał z numerem "7"(grał z 9 na początku kariery w realu) !!


PoZdRO i do następnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz