poniedziałek, 21 listopada 2011

DzIsIEjSzY DzIEn...

A więc dzisiaj większośc dnia spędziłem w łóżku z komputerem...
Za sprawą tego że jestem chory (katar,kaszel i zawroty głowy).
(Całay dzień próbowałem jak najbardziej ulepszyć tego bloga...
Myślę że w miarę wam się podoba!)

Z samego rana gdy wstałem postanowiłem nie iść do szkoły...
Po godzinię postanowiłem włączyć komputer!
I oczywiście wszedłem na mojego bloga...
Bardzo się zdziwiłem bo na liczniku było około 60 wyświetleń!
(Gdy wczoraj wieczór odwiedzałem strone było 5:P)


Jak niektórzy pewnie zauważyli że zmieniłem tło bloga!
Jutro postaram się trochę rozwinąć bloga!
I postaram się opisać przeprowadzke która odbyła się wczoraj!
Gdy będę miał chwilę wolnego czasu napisze też o najciekawszych wydarzeniach tygodnia , czyli o moich urodzinach i o przyjezdzie z Polski do Angli jednej z moich najlepszych przyjaciółek,   
(moja najlepsza przyjaciółka Nelly - piesek)!!




PozDRo i do następnego!

1 komentarz: